080808

Idag är det en speciell dag. Inte för att jag tycker att den är så värst speciell. Men i Kina är nr 8 tydligen ett väldigt meningsfullt tal.
Hmm vad var det den stod för nu igen...? Var något i stilen med att 8:an stod för balansen mellan gott och ont, mörker och ljus, ying och yang etc.
Så idag var det tydligen många par runt om i världen som passade på att gifta sig i hopp om att det skulle bringa tur.
Vi får väl hålla tummarna för alla hehe.

Min dag har iallafall inte varit något speciellt. Övningskörde lite med mamma, legat i soffan och tagit det lugnt inför kvällen då jag jobbade. Kom hem för ca 1 timme sen, tog en dusch, åt lite mat och nu ligger jag här och ska snart släcka lampan. Börjar nämligen att jobba igen kl 7 imorgon bitti. Hoppas jag orkar mig upp haha.
Jaja, blir väl att läsa några roliga serier från explosm innan jag stänger av datorn, dom gör mig alltid på sånt glatt humör.

Här är en favorit, läs och njut ;P


Kommentarer
Postat av: Emma

hahahashahahahahahha:D

den va rolig!XD

2008-08-09 @ 16:35:43
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0