be my monday?

måndag, kära måndag...
ligger nergosad i sängen och verkligen njuter av ledigheten just nu. Hur underbart som helst!
Idag ska jag väl försöka göra någon nytta här hemma, till exempel städa mitt rum? Det är verkligen en stor katastrof  här inne just nu, har inte haft orken att städa. Sen ska jag också lista ut vad jag ska ha på mig ikväll, och tro mig, det kommer ta evigheter.
klockan 18 måste jag i alla fall vara klar, för då beger vi oss till bussen och ja, resten vet ni.
Hoppas ni får en bra dag, puss!

Juste. Min älskling Jane har gått och blivit kär,
jag är så glad för hennes skull!
Hon förtjänar det.. vår lilla jane :)


Kommentarer
Postat av: jane

Jag blir så glad när ni säger att ni är glada för min skull. Det värmer så enormt! Love u Hun!

2008-08-18 @ 18:32:45
URL: http://janekekki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0