förlååt va

Oops alldeles för dåligt med inlägg! Men jag har sånt ointressant liv just nu, jobbar ju bara dag efter dag, men kan säga att igår (torsdags) så åkte jag efter jobbet hem till Amanda med Nathalie :) Det var riktigt mysigt!
Fast innan jag kom dit åkte vi tillsammans och handlade lite mat. Maten blev kycklingsallad. Hmm känns som att det är en sån typisk tjejmiddag? :p Men för att bryta det fina mönstret drack vi inte vitt vin till, utan det blev öl män som vi är ;)
Natta nöjde sig med sin pepsi söt som hon är.
Efter middagen blev det dans, prat, lekar och så mycket mer. En Anton kom på besök en liten snabbis också.
Tyvärr blev det bara jag som sov över hos Amanda plutten, Natta var tvungen att åka hem. Men vi hade såklart lika bra för det! :) Vi satte oss vid datorn nördar som vi är och gick inte och la oss förrän vid 3.

Idag då...jobbade hela dagen, kände mig som en zombie. Jag har nu jobbat i 8 dagar i sträck och det tar på kroppen kan jag lova. Jag har ont i hela kroppen, mitt humör är inte det bästa och går miste om att göra en massa roliga saker. Men man får väl tänka så att det blir massa pengar att göra roliga saker för sen^^ 3 more days to go!

Tänkte lägga in lite bilder från tjejkvällen :)


Amanda fixar kycklingen.


snyggingarna.


Bita amanda i benet när hon
sitter på toa är grejer det hehe.


blaah.

puss!


Kommentarer
Postat av: emma

söt bild på dig (den sista)=)

2008-08-15 @ 23:07:58
URL: http://kramisemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0