i wish i was a radiosong, the one that you turned up.

Idag var det första dagen i skolan. SÅKLART fick man läxor -.-
Gaah jag orkar inte! och för att göra saken ännu jobbigare fick man gå jäääättelångt till skåpen som ligger allra längst ner och längst ut i skolan, svårt att förklara men det är sjukt onödigt att ha skåp där. "Vi hade turen att få dom". pfft.
Och för att göra dagen ÄNNU värre så hade vi vår första gympalektion idag...med den hårdaste läraren ni kan tänka er!
Han påstod att vi skulle bli av med våran "sommarrost", visst tänkte jag. Han lär ju inte köra allt för hårt med oss nu när det är första dagen och lektionen...Fan vad jag hade fel! Det blev ett rent helvete jag lovar. Fysträning gånger tusen!
sit-ups hit och dit, armhävningar i mängder, löpning i flera kilometer kändes det som och hänga i ribbstängerna och lyfta ben upp och ner, upp och ner....NEJ jag orkar inte sånt!

Jaja, fick skjuts av en snäll Jennie till vhd efter skolan vilket var rena himmelriket. Vem orkar sätta sig i en trång buss efter ett helvete liksom? Sen var pappa också snäll som hämtade upp mig, men det var allt jag som fick köra hem! woho jag börjar bli allt bättre och bättre :)
När jag kom hem satte jag mig i stort sätt direkt vid datorn och har suttit här resten av kvällen. Tog några fräsiga bilder också med min cam. Bjuder på två! ;P

ha det fint, puss!






Kommentarer
Postat av: Anonym

VI SKA VARA PÅ TORSDAG, VI SKA TRÄFFA J & R DÅ KANSKE.

FÖRHANDLINGAR PÅGÅR.

/ DU VET MITT NAMN

2008-08-26 @ 00:23:05
Postat av: Anonym

ÅH BTW, J TYCKER ATT JAG SMSAR MKT -.-

GREAT! SMARTARSLE! EFTERHÄNGSNA LILLA JAG.

USCH

2008-08-26 @ 00:32:20
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA FALSK ALARM, TÄNKER ALDRIG TRÄFFA J. IDIOT xD FATTAR NADA, VET INTE OM HAN DREV. VI FÅR AVVAKTA. HAHA

2008-08-26 @ 00:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0