I've been loving you

Jag tittade för en stund sen på Linas kvällsbok. Har sett den många gånger innan,
men det är verkligen en riktigt mysig film måste jag säga, och riktigt rolig också! :P
Man fastnar så lätt för filmer. Undrar egentligen varför man oftast vill att ens liv ska vara precis som en film?
Eller man kanske mer ska ställa frågan varför ska de flesta filmer alltid vara så "perfekta"? Visserligen händer det alltid något dåligt i mitten av filmen men sedan slutar mer än hälften av alla filmer bra. Nästan lite störande...



Aja, i filmen så fastnade jag för den här låten. En gammal klassiker hehe.
 Har tyvärr inte lyckats lista ut hur det är man gör för att få klippet att visas på min blogg, får fråga en kunnig kompis lite senare helt enkelt. Riktigt mysig är den iaf, enjoy :)

http://www.youtube.com/watch?v=VFQZjBzfH8Q&feature=related

kraam.

Kommentarer
Postat av: Emma

Filmen är underbar iaf:D fast boken är bättre:P

2008-08-07 @ 16:31:20
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0