köra långt bort.

Idag efter skolan träffade jag på en körande Natta minsann!
"Vi" ställde bilen i Östertälje och åkte sedan till Sthlm för att shoppa lite. Jag hittade dock ingenting där men Natta hittade två tröjor om jag minns rätt :)
När klockan var runt 15 åkte vi tillbaka till bilen för vi hade nämligen en tid att passa. Vi skulle titta på bio på Heron! :)
Det var Sex and the city filmen vi skulle se såklart ;D Riktigt bra var den också!
Så vi var iaf tvungna att vara ute i tid, klockan 17.25 (för att vara exakt) skulle biljetterna ha hämtats ut.
Tur att vi var ute i tid, för det blev bilkö större delen av vägen dit. Vi stannade till vid botkyrka(?) och åkte drive trough på mcdonalds ;)
Sedan for det iväg till Heron. Där hittade jag minsann en ny kamera! Så nu kan jag äntligen ta en massa fina kvalité bilder igen! Min gamla fick en fuktskada sorgligt nog. Men den hade nog redan sett sina bästa år så var kanske lika bra haha.

Nu är jag hemma och har tagit på mig mina favoritkläder. Ett par mysiga, babyblå pyjamasbyxor och en gammal, skruttig t-shirt med en gammal Beverly Hills idol. Tror att jag fick den här av min "gudsyster" när jag var...10? Men den är ju så mysig så kan bara inte slänga den!

Imorgon ska i alla fall jag, Natta och hennes syster iväg till Katrineholm! :)

Ha det bääst, puss.


Min nya fina kamera. kärlek till den. Ursäkta den smutsiga spegeln hehe.


Blev en dålig bild, men...mysigare kläder får man leta efter!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0