Lill-lördag

Hej! Glömde nämna att jag skulle vara borta till idag, men nu är jag i alla fall här och inläggen kommer förhoppningsvis bli fler! :)

Vad hände i måndags nu då? Jo jag och Natta åkte till t-centralen och mötte upp John och Robin. Vi åkte sedan vidare till något ställe och spelade biljard och  hade det trevligt. Tro mig, jag trodde inte alls att det skulle bli kul med biljard men det var riktigt kul! Något som är värt att testa, i promise ;P
När jag och Natta hade förlorat mot dom (hehe) så gick vi till någon pub och satt där en stund, sedan drog vi vidare till John. Där hade vi det lika trevligt som vi hade haft under hela kvällen :)

I tisdags vaknade vi som sagt upp hos John där det bjöds på hamburgare och pommes, alltid lika gott :)
Men var tyvärr tvungen att dra därifrån rätt så tidigt, fast det gjorde såklart inget eftersom jag träffade älskade Emma-pemma :p
Vi gick runt lite i sthlm tills vi blev för trötta. Så vi åkte till tumba, köpte alldeles för mycket skräpmat och åkte sen vidare hem till henne. Sen tittade vi på massa bra film, umgicks, lite dator blev det också.

Idag har jag då jag och Emma varit i södertälje och shoppat lite till. Hittade mycket mer idag :)
Runt 14 åkte jag hem för jag hade en tid hos frissan, skulle nämligen färga håret vilket jag också gjorde. Blev lite klippning också. Det blev helt okej, vänjer mig nog snart haha.

Imorgon är det skola, det är inte alls kul. Det enda roliga är att få träffa mina underbara flickor! :D <3
See you tomorrow ;p
 

                            
Jag&Natta påväg till sthlm.            Emma äter räksallad. Duktig :)

                                      
Emmas söta valp Jaffa.                I väntan på bussen.


                          
Efter en dag shopping blir         Mitt nya hår, har haft bättre frisyrer haha.
man ju lätt trött haha.
sötemma.

Det är väl det enda jag har att berätta och visa för nu, ha det bra!


Kommentarer
Postat av: jane

Du har haft det mysigt issa:)



Äntligen träffas ja:)

2008-08-20 @ 18:23:03
URL: http://janekekki.blogg.se/
Postat av: Anonym

De va en rolig dag!

Älskar dig!<3

2008-08-20 @ 18:58:30
Postat av: emma

oops skrev inte att det var från mihg:P

2008-08-20 @ 18:59:07
URL: http://kramisemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

OKEY, JAG TROR INTE VI (IAF JAG) KOMMER SE ELLER HÖRA IFRÅN J NÅGOT MER xD HAHA

2008-08-26 @ 00:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0