Nathalie Ågren

Kära Natta, jag kände bara att jag var tvungen att skriva ett litet, kort inlägg till dig.

Du är den knasigaste vännen någonsin, jag förstår inte vart du får alla dina ideér ifrån? Vart du får din sjuka humor ifrån? och trodligen det bästa av allt, vart får du dina knäppa ryckningar ifrån? :D
Du är bara så söt att man vill äta upp dig, och det vet du för det har jag sagt till dig ganska så många gånger den senaste tiden ;)
Jag bara älskar dig din knasboll och
i helgen ska vi ha kul! <3


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Aw! (A) din lilla nörd, jag gråter ju nästan här på andra sidan dataskärmen! :D haha Du är så bäst, Älskar dig så sjukt mycket min underbara Isabelle<3<3

2008-08-26 @ 21:48:46
URL: http://nathaliesliv.blogg.se/
Postat av: issaa

mwii<3

2008-08-26 @ 22:09:53
URL: http://isabellehogmann.blogg.se/
Postat av: Anonym

Uppdatera issa söt!

2008-08-27 @ 19:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0