Oh my gosh

Hallå!
Nu är jag hemma från lilla Järna. Vi hade det jättemysigt! För att sammanfatta kvällen :
* Gjordes grymt god mat! (kassler, ris och ngn slags ananassås, yummie.) ,
* Tjockade oss med massa onyttigt,
& spelade Wii.  Gaah det var så grymt roligt! Första gången jag fick testa det igår, kunde inte hålla mig ifrån det.
Vi körde spelet med OS. Jag ägde på att springa 100 m, världsrekord varenda gång ;)
Nej det är något som jag absolut måste köpa! Kanske redan på måndag, får ju lönen då så hehe.

Ikväll så ska jag bara ha en mysig hemmakväll med mamma och pappa. Var så länge sen så ser fram emot det :)
Får se om jag orkar hjälpa till med maten, har ju fått en sån hemsk träningsvärk i armarna...

Hoppas ni får en trevlig lördag, kraam!


Står på önskelistan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0