seg dag

Idag har jag varit ledig från jobbet, skulle varit skönt att få sova ut men så blev det inte. Kl 8 började min rethosta att sätta igång, sen var det kört. Så jag gick ner och la mig i soffan under en filt istället. Det är minst lika mysigt egentligen. Speciellt när man hör regnet slå mot rutorna.
Klippte mig idag också. Blev inte nöjd. Frisören och jag tyckte att jag skulle klippa av håret en bit, så nu är det strax nedanför axlarna. Sedan ville jag ha tillbaka min gamla lugg som försvann under sommaren. Den vart helt fel klippt. Det blir väl att gå med en mössa i några veckor framöver...
Har en dålig dag också, så jag skulle inte behöva något mer än en kram. Hoppas det blir lite bättre framåt kvällen.


Tina gör en alltid glad, kanske ska ta och ringa henne?

Ha det bra!
kraam.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0