skolan börjar igen...

Idag var det första skoldagen igen. Riktigt mysigt att få träffa alla i klassen! Men det roligaste var ändå att få träffa mina flickor.
Det blev en kort skoldag, mest lite information och så. Så vi drog alla till sthlm, eller Jessica hoppade av i huddinge som vanligt hehe, men vi andra åkte vidare. Vi gick lite i affärer och sedan satte vi oss ner på donken och åt medan vi väntade på kära Natta. När hon kom och vi hade ätit klart kikade vi runt i affärer en liten stund till.
Jane, Petra och Emma skulle dra till en buss som Jane skulle ta, hon åkte nämligen till sundsvall idag. Jag och Natta kollade en liten stund till och sedan drog vi hemåt.
Det var en mysig dag, ledig imorgon så tänkte dra till Emmpo i Järna och övernatta där. Därför kommer det trodligen inte bli något inlägg imorgon.

Puss!


               
Petra, Emma, Jag, Jane.              Jag & Jane.

                 
Mina favoritflickor!                             På donken.
Emma, Jessica, Petra & Jane.


Kommentarer
Postat av: emma

jag ska aldrig mer ha utsläppt hår, ser enorm ut på bilden:O

2008-08-21 @ 21:02:36
URL: http://kramisemma.blogg.se/
Postat av: nathalie

ha så roligt :D

2008-08-22 @ 13:05:21
URL: http://nathaliesliv.blogg.se/
Postat av: jesso

sööötunge:D underbart o få träffa er igen<3

haha ja följde intem ed er till stan bara för att ja e heeeelt uberfattig fram till den 27:e....hatar o va fattig:P



ses imorrron:D

2008-08-23 @ 14:52:10
Postat av: issaa

Svar Emma : Sluta nu, du ska ha utsläppt, jättefint!

2008-08-23 @ 16:57:11
Postat av: issaa

Svar Jesso : Jag förståår :) Men vi får ta en mysig dag i storstaden längre fram! <3

2008-08-23 @ 16:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0