Somewhere over the rainbow.

Jag är redan skoltrött.
Jag är redan helt slut.
Hur ska jag orka med skolan när jag knappt orkar gå upp på mornarna längre? Jag behöver verkligen någonting som får mig att vilja gå upp...men frågan är bara vad?

Idag har jag varit i skolan, fått lite mer läxor. Överraskad? haha.
Men något bra var att vi fick sluta tidigare, så åkte hem runt 14 för att möta upp Natta i Trosa. Vi gjorde ett ärende och sedan sa vi hejdå utanför mitt hus. När jag kom innanför dörren satte jag mig vid matbordet för att försöka plugga lite, men det gick inte. Inte alls faktiskt. Pappa kom hem och distraherade mig. Och mitt rum kan jag absolut inte sitta i, då slutar det med att datorn och böckerna har bytt plats. Hoppas att jag kan få lite gjort imorgon istället...

Ikväll blir det en tidig kväll, funderar på att göra klart det sista av folkhälsokunskapen och sedan släcka lampan. Men det är bara tre löjligt enkla frågor så det går fort. Skönt.

Imorgon har jag ingenting planerat och det känns underbart! Eller just det, plugga var det ja. Där försvann den där lilla glädjen som fortfarande fanns kvar...

God Natt på er!

   


Kommentarer
Postat av: jane

Håller med. tredje dagen och jag verkligen avskyr skolan. Orkar inte koncenteraa mig. Vi påste hjälpa varandra gumman!

2008-08-27 @ 20:30:03
URL: http://janekekki.blogg.se/
Postat av: issaa

Svar Jane : Ja det måste vi verkligen! <3

2008-08-27 @ 20:32:28
URL: http://isabellehogmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0