sunday

Jobbade sista dagen idag, egentligen skulle det vara imorgon men jag orkar verkligen inte. Så jag är "sjuk" just nu...not.
Efter jobbet idag träffade jag Amanda, runt 4 kom Natta också och vi drog vidare till kinaresturangen och åt gott.
Efter det gick vi och hyrde 2 filmer. National Treasure 2 och frontier. Helt okej filmer förutom den där sista, den var mest skum och äcklig.
Efter filmerna pratade vi lite om morgondagen, vi ska nämligen till sthlm då och träffa John. Honom träffade jag och Natta när vi var nere i Sunny beach :) Tror att vi ska spela biljard eller något ett gäng människor, ska bli massa skoj.
Men det roligaste blir ändå på tisdag då jag får träffa min älskade Emma! :D <3

Kan berätta att igår var jag på fest ute på Edanö som ligger här i Trosa. Det var ganska så kul, kände ju knappt någon och tyvärr blev det aldrig någon direkt chans att lära känna någon heller, var lite uppdelat så att säga...men men, så kan det gå.


amanda och natta va.


Det var jättefin solnedgång.

-------------------------------------------


ååh på tisdag får jag äntligen träffa dig!
old pic jao.

Kommentarer
Postat av: jane

Nu ska jag börja läsa! Puss

2008-08-18 @ 12:01:09
URL: http://janekekki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0