that's that.

Fint väder idag, men stannade ändå inne. Varför? Jag har absolut ingen aning, jag är för lat helt enkelt.
Det har blivit att ligga framför tvn och hålla på med datorn samtidigt idag hehe. Det var så ruskigt(?) skönt för mina föräldrar var och spelade golf idag, det tar ju ungefär 5 timmar att gå alla de 18 hålen, så jag hade det underbart här idag! :p
Det var även massa avsnitt av project runway och då kan det inte bli bättre, har jag rätt eller vad? haha.
Får ju inte ha min dator nere i vardagsrummet (dum regel, i know) så nu när dom inte var hemma passade jag på ;)

Nu är jag nyduschad och känner mig riktigt fräsh, blir alldeles snart middag. Tror att det skulle bli rotmos med fläsk-vaddetnuheter haha. Nej jag är ingen stjärna i köket. Det ska iaf bli gott! :)

Skola imorgon, längtar till mina knäppa girls så jag ser bara fram emot morgondagen.
kram!


Kommentarer
Postat av: nathalie

isabelle, nu ska du bli medlem i http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=3127 och få gratis presentkort på gina Tricot och H&M (efter det att du samlat poäng)sedan kan vi åka och shoppa! :P haha

2008-08-25 @ 16:06:08
URL: http://nathaliesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0