yeah

woho jobbat idag, supriise...not.
nej men ingen rolig dag idag, det var igår jag hade det roligt. Åkte nämligen till Nyköping med Emmpo för att kolla runt lite i affärer. Hittade en kofta o lite underkläder, me like. Sen blev det inte så mycket mer än lite skolgrejer. Köpte en kalender som jag måste ha med mig på alla lektioner och så, det är riktigt bra att ha när man måste skriva ner prov och sånt, haha varför säger jag det? det vet ni säkert redan. Det är jag som är segast.
imorn blir det att jobba till 17, sen ska jag hem och göra iordning mig för att sedan åka hem till amanda, vi tänkte ha en galet rolig tjejkväll, as always ;)



emmpoooo


jag dåra.


puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0