död åt allt.

Jag fick panik idag. En riktigt åt helvete jävla jobbig panikattack. Jag är så stressad att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Har försökt att inte tänka på det så mycket de senaste dagarna men helt plötsligt så bang. Jag pallar inte mer, jag är helt jävla förtvivlad och vet inte vart jag ska ta vägen. Att gråta och dra sig i håret funkar ju inte precis, och det vet jag av erfarenhet. Jag måste se till att klara 2 matteprov innan den här terminen är slut, och det ser väldigt jävla mycket kört ut för mig. Jag kan absolut ingenting och våran dåliga lärare vet ju inte ens hur man lär ut och så försöker hon inte heller hjälpa en så pass mycket. Hon är en sån som tycker om de duktiga eleverna som inte behöver hjälp, såfort man frågar så ser hon ut att göra värsta sucken inombords. Men hon ska fanimej se till att ge mig ett g, annars jävlar jag lovar!
Sen har jag också 3 arbeten kvar att göra. Folkhälsokunskapen är fortfarande kvar, samhälleskiten och sen ska jag och Jessica göra en berättelse tll teckenspråket. Alltså jag ser inte ens fram emot lovet längre. Det är inte ens ett lov för mig längre, jag ska jobba och plugga, that's it. FAN.

Bilderna kommer väl senare eller något, orkar inte lägga in dem nu.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Har ni inga specialpedagoger på er skola som kan hjälpa till ? Det är faktiskt jävligt bra :)

Se till att prata med dig studiehandledare först och främst i alla fall :) Så kan de prata merd lärarnaom att ge dig lite dispans eller så. <3

2008-12-18 @ 18:48:55
Postat av: jessica

isa älskling! du kommer att få ett bra lov, se till att försöka andas ut och ta vara på tiden. ja fattar att de e svårt för de är jävligt mkt över lovet nu. men jag tänker på dig och teckengrejen kommer bli klar på ett naffs när vi väl sätter igång:)<333

2008-12-21 @ 11:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0