Paaaapiiiiii.

Okej, vad hände igår då? 

Då övningskörde jag till Nkp med mina föräldrar för att sedan hälsa på J. Vi hade filmkväll och tog oss även en åktur kl 2 på natten då han skulle köra hem sin brorsa och hans tjej från krogen.

Idag har jag åkt buss (den långa, krokiga och jag-är-nära-att-spy vägen). Jag överlevde och nu sitter jag här hemma och äter smörgås och dricker god julmust. Allvarligt, finns det något bättre än julmust? Jag är galen i det.

Kl 16.02 för att vara exakt går min buss mot Södertälje där en söt Jessica ska hämta upp mig. Vi ska sen åka vidare till Huddinge dit sedan Emma ska komma. Då ska vi äta god pizza (jag längtar som en tok!) och sedan ska vi åka hem till Jessica för att sova där :)
Imorgon är det studiebesök på sjukhus som gäller! Vi ska få se på en operation.

Men NU gott folk är det tänkt att jag ska fira papi lite.

Han fyller nämligen 54 idag. GRATTiiS! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0