She's the only one who knows what it is to burn.

Haahaha den där operationen var nog en av de tråkigaste upplevelserna jag har haft i hela mitt liv.
Vi fick äran att se när dem opererade bort en tumör från ena njuren. Den operationen tog över 2 timmar och allt dem gjorde var att klippa lite med en miniatyrsax i magen. Det var så pass tråkigt att de fick mig att somna ett bra tag.
Som tur var fick vi gå tidigare, så vem vet hur lång den där operationen tog. Jag är väldigt glad för patientens skull att hon var sövd iallafall....

Efter den tråkiga upplevelsen gick jag och Emma bland annat till kungsträdgården med en varsin kaffe och satte oss på en bänk framför skridskobanan. Det var väldigt mysigt trots kylan. Det blev en kortis i storstaden för sedan bar det hemåt. Vad jag har gjort hemma är inte intressant för någon människa kan jag lova.

Nej nu bjuder jag på en gammal goding som jag kom och tänka på idag på bussen. Måste hitta någon som kan ladda ner den till mig så att jag kan spela sönder den än en gång.
Puss.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Do you actually think you're the only one who knows what it likes to burn?

2008-12-15 @ 19:01:58
Postat av: issaa

nope. just a wild guess.

2008-12-15 @ 19:45:37
URL: http://isabellehogmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0