Sorry

Dåligt med inlägg som det vanligtvis är vid helgerna. Jag har äntligen börjat få ett liv (!)
Nej men, i torsdags efter skolan bar det av till Nkp där jag träffade en viss person. Filmkvällar are the best. Kom då hem för sent för att orka sätta igång min dator som är segaste ever.
Idag har jag varit ledig så jag och Natta åkte till Kista galleria för att shoppa :D Det var riktigt kul! Vi tog även en liten titt in i Skärholmen. Jag har allt hittat lite fina grejer, skulle varit kul att lägga in bilder på dem här men nu ska ni få höra något hemskt. Min dator är eventuellt sönder!! Den där datorn är mitt liv!! (sorgligt nog) Jag har liksom alla mina bilder, mina filmer som gjorts av mig och kompisar, musik...Jag är så himla rädd! Pappas kompis hämtade datorn idag och skulle titta på den, det går inte ens att komma in på den. För enligt datorn så fungerar inte windows...Hoppas verkligen att det fixar sig. Annars kommer jag att bli emo, jag svär.

Nu ska jag sätta mig framför tvn med massa onyttigt, för nu är det snart dags för idol såklart! Kanske får en titt på den där söta saken som ska sitta i publiken också :)
Puss!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh stackare!:O tro mig, jag tycker verkligen synd om dig, hoppas grejerna går att rädda, jag håller tummarna! puss på dig gumman<3

2008-12-12 @ 20:36:37
URL: http://kramisemma.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vad är det för söt sak som satt i publiken då?

2008-12-13 @ 00:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0