spola fram tiden, tack.

Helgen har varit så grymt underbart jäkla bra!
I fredags åkte jag till nyköping för att träffa Tina. Vi skulle nämligen ut på det nyöppnade stället tellus där, och det stället bara måste man gå på. Grymt bra!
Efter krogen så följde vi med hennes kompis Jimmy hem och tittade på Don't mess with the Zohan. Man kan inte annat än älska den! Den tog slut alldeles för fort om jag själv får bestämma, så då blev det tyvärr dags att gå hem till Tinas kusiner och sova där.

Gårdagen spenderades på en buss, på ett jobb samt ff hemma hos moi med Emmpo. Vi tittade på Mamma mia (ett måste i filmhyllan) och sedan gick vi och la oss.

Emmpo stackarn skulle upp tidigt idag, klockan 6 ringde klockan. Men det kändes ju bara så underbart att ligga kvar i den varma, sköna sängen när man såg henne tvinga sig upp för att jobba, ha ha ha ha ha.

Idag har jag inte gjort mycket alls. Städat och pluggat lite teckenspråk. Jag kan stolt säga att jag kan teckna bland annat meningen "1 grön gris med röda byxor". Det kan man alltid få användning av i framtiden!
Nu tänker jag fortsätta att mysa i min oversized t-shirt och bara njuta av ledigheten samt längta till nästa helg.

Ser den inte mysig ut?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mys tröja=)

2008-12-07 @ 20:37:20
URL: http://kramisemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tellus helt ok schysta soffor att zippa G.T i.

2008-12-07 @ 21:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0