Oh no it's monday.

Då ska vi se...
Helgen har varit fullbokad så har inte haft tid att sätta mig ner och skriva. Kan gå igenom helgen för er som är intresserade, höhö.

Fredag:
Jag och Emma gick ut i sthlm på viper. Träffade även Jane, Nadja, Ivar och Niklas där. Vid 02.45 var det dags att dra sig hemåt till Emmas hus ute i skogen. Nattbuss och taxi behöver man för att ta sig ut dit mitt i natten. Emma hade glömt nycklarna vilket betydde att vi fick ringa på dörren varav hundarna började skälla och säkert väckte hela huset plus alla grannar. Det slutade med att vi somnade vid halv 6. Lyckad kväll?
ohja.
     
 
   

Lördag:
Bakisdagen. Jag och Emma åkte hem till mig där vi var ensamma. Vi köpte pizza och chips, hyrde filmer och hade det jättemysigt. Men trötta som vi var somnade vi framför tvn i sofforna runt 1 och vaknade kl halv 6. Då gick vi istället upp och la oss i en skön säng.

   

Söndag:
Jag och Emma åkte tillsammans till Stälje där vi tog en fika medan vi väntade på bussar och pendeltåg. Emma skulle hem och jag skulle till Emmpo i Järna. Där spelade vi wii fit som Classe hade köpt hem till dem, lagade god mat och storstädade hehe. Jag tycker verkligen att det är så kul att städa hos andra. Diska är nog det roligaste.

Måndag:
LEDIG! :D Men gick upp kl 7 iaf. Tog bussen till Stälje tillsammans med Emmpo. Där sa vi hejdå och jag tog bussen hem till lilla Trosa. Idag har jag mest tagit det lugnt. Passar på att njuta till max. Städat lite har jag gjort, det måste ju vara fint nu när föräldrarna kommer hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0