"We're the type of people who get hit by parked cars"

Julklappen av tina (bilden) är finast. I hörnan på bilden står vårat talesätt, det som även står som rubrik för detta inlägg. Vi är verkligen de personerna som blir påkörda av parkerade bilar, så är det bara.

Annars har julen varit fin och bra. Fick ju också min efterlängtade mobil som mamma bestämt sa att jag absolut inte skulle få. Men jag visste nog lite ändå, tihi. Fick Björn Gustafssons film - besvikelse. En vodkaflaska av bror - Just what i needed, nu till nyår och allt :D


Imorgon blir det jobb. 07.30 - 16.30. Det är värt det. Samma gäller morgon-
dagen då jag jobbar 07-13. Sen blir det fest! Can't wait! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0