woho.

Från att ha inte ha sett fram emot denna hemska morgon så blev den helt okej till slut.
Skulle egentligen ha tagit 06.50 bussen, men den första lektionen behövde jag inte gå på eftersom jag har gjort klart arbetet som vi jobbar med där just nu. Andra lektionen skulle vara projektarbetet men eftersom Emma inte kunde komma (tänker på dig hjärtat) så tänkte jag att jag lika gärna kunde jobba lite här hemifrån. Så det jag har gjort nu är att
ha ätit god frukost, letat lite fakta om arbetet, lyssnat på mamma mia-skivan som mamma äntligen hittade (!) och nu ska jag snart göra mig iordning för att gå till bussen. Sen har jag bara två lektioner att gå på vilket känns jätteskönt.
pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0