your silence is louder than words.

Jag är sjuk. Suprise? Inte direkt. Har därför inte orkat sätta mig vid datorn och skriva inlägg och allt annat man gör. Det enda jag har orkat göra är att ligga i en soffa (en skön sådan) och tittat på alla de tråkiga programmen som har visats på tv under dagarna. Det är ju snart jul, borde det inte bara visas bra program då?! Det kan jag lova att det inte har gjort...

Åkte till vårdcentralen idag för att ta ett halsprov, vi hade en känsla av att jag hade fått halsfluss. Men det var inget mer än en infektion i halsen. Så allt jag kan göra är att vila................................hallåååå VILA?! Jag har inte tid att vila!! Det är lov och jag vill kunna hitta på roliga saker med mina kompisar!!!
Har även blivit tvungen att ringa och sjukanmäla mig till jobbet eftersom man inte kan jobba när man har feber..Fan där försvann alla dessa pengar som jag desperatly need....

Jaja, imorgon är det jul så jag hoppas att alla får en mysig dag! :) GOD JUL! <3

hahahahha bild från 2006. Så jag säger det igen....god jul ;D


Kommentarer
Postat av: jessica

haha du ser ut som jessica biel på den bilden:D<3

2008-12-25 @ 10:52:43
Postat av: issaa

hahahaha eller inte :p

2008-12-25 @ 14:32:08
URL: http://isabellehogmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0