Dessa tankar...

Jag har massa saker i huvudet. Är så osäker i mig själv. Det är en sak jag vill, en enda sak. Jag kan inte sluta tänka på honom, jag vill inget hellre än att prata med honom när jag ser honom. Men jag vågar inte. Såklart. Jag är rädd för att han ska skratta åt mig, "att jag ens tänker tanken". Att jag skämmer ut mig, att han berättar för alla andra och att de också börjar skratta. Men mest av allt är jag rädd för att bli sårad. Visst, jag älskar inte människan, nej herregud. Men jag tycker om honom, jag bryr mig om honom. Vill så gärna lära känna honom, vill att han ska vilja detsamma om mig.  Men det kommer jag inte få reda på förrän jag vågar ta första steget och visa vad jag vill.
 

and i'm waiting for the right time, for the day i catch

your eye to let you know that i'm yours to hold.



Kommentarer
Postat av: Amanda

Men gumman, om han skulle börja skratta eller berätta för någon annan, så förstår jag inte vad det skulle vara för speciellt med honom.

Sådant betéende ser man i låg-, och mellanstadiet. Jag hoppas verkligen, för hans och din skull, att han kommit över det.

Ta tjuren vid hornen ;) <3

2008-11-18 @ 16:46:29
Postat av: Jane

Jag ska hjälpa dig gumman!

Det är så fiint^^

2008-11-18 @ 17:25:19
URL: http://janekekki.blogg.se/
Postat av: Jack

härlig blogg =)

Händer denna kväll då ? =)

2008-11-18 @ 17:29:53
URL: http://fotografjack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0