Emma&Jag

Imorgon blir det Emma och jag för en hel dag! plus lite till.
Klockan har jag ställt på halv 7 och det innebär att jag kommer att ta en tidig buss mot stälje för att sedan åka vidare mot sthlm. På vägen upp hoppar Emma på och sedan hade vi tänkt shoppa lite i stan, sedan åka hem till Emmisen för att plugga till samhälleprovet som vi idag(!) fick reda på är på tisdag....Snacka om stress...
Men efter pluggandet så kommer vi till den nördiga delen. Då ska vi nämligen sitta och "lana" (kan man säga så?) Vi ska nörda oss framför datorn under hela natten iaf. Ska bli spännande ;) Ska ladda med massa red bull och godis!

Ha det bäst!



Kommentarer
Postat av: Emma

De kommer bli massa mys:D<3

2008-11-07 @ 22:45:52
URL: http://kramisemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0