oopsi daisy.

Som ni märker är jag fortfarande vaken. Vågade inte gå och lägga mig efter den där skräckfilmen, så det blev att sitta uppe tills föräldrarna kom hem. Och deras hemkomst blev lite speciell. Iallafall för mammas del...

Man hörde när dem försökte öppna dörren till att börja med. Sedan hör man bara mamma skrika "AJ!" nere i trapphuset. Jag antog att hon bara snubblade till eller något med tanke på att hon har druckit lite på middagen som dem var på. Hon har liksom en tendens till att överdriva allting när hon är "lite runt om fötterna". Men det visade sig att hon lyckades klämma sitt lillfinger i ytterdörren och det är kanske till och med brutet. Haha, mamma har alltid sån otur....Stackars faktiskt.
Men vi kan inte åka till sjukan ikväll, så pappa fick tejpa ihop fingrarna tills imorgon. Då kanske det blir jag som får köra dit eftersom de båda har druckit idag...Det är ju alltid kul att få köra, men jag vet att jag har så mycket att göra här hemma så...Aja, allt för att mammas finger ska bli bra såklart! :)

Nu har jag äntligen gått och lagt mig, så GodNatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0