Skolan.

Just nu sitter jag i skolan med Emma. Det är ganska så dött här haha. Men vi sitter här och väntar på att klockan ska bli fem till att börja med. Då ska vi traska (spännande ord, borde använda det oftare) till pizzerian där vi ska möta papi för att äta pizza :) Smarrit värre. Efter det så ska vi båda på utvecklingssamtal. Emma först, sedan jag. Ser inte fram emot det iaf...och jag som är så smart valde att strunta i sista lektionen idag!  Jag är lite sorglig tror jag...

Men man kan säga att jag och Emma gjorde något bra iallafall. Vi gick till blodcentralen där Emma gav blod medan jag "sökte" efter att få börja :) Fick ta blodprovet och sånt för att se att mitt blod är bra, vilket det borde vara (a) Men den där nålen var inte och leka med. Men det värsta är att det inte var den nålen som man använder sen när allvaret börjar. Då är den DUBBELT så stor....!! Vet inte hur jag ska klara det, någon får följa med och hålla min hand. hehe.

Nu har jag nog tröttat ut er tillräckligt med en massa onödig text. Ska nog ta och störa Emma lite nu som sitter vid datorn bredvid mohaha.

Ha det bra pösss:)

Kommentarer
Postat av: nathalie

jag kan spara en utav dem han gjorde! :P dom blev väldigt stora ;) haha<3

2008-11-20 @ 18:57:32
URL: http://nathaliieagren.blogg.se/
Postat av: nathalie

haha du vet nico? sb. han heter nikolai egentligen xP hahahahhahahahha

2008-11-20 @ 19:22:47
URL: http://nathaliieagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0