so sick of being sick.

Det rinner ur näsan.
Huvudet kommer snart sprängas.
Hela min kropp värker....
Yep, i'm sick. and i hate it.

Det finns liksom ingenting att göra hemma, bara ligga framför tvn eller datorn. Båda sakerna är lika tråkigt. Får också ångest över att ligga hemma när jag vet att man får en massa viktig information och läxor på lektionerna i skolan. Jag har inte tid att vara sjuk! Speciellt inte nu när vi är på slutet av terminen. SUCK.
Aja, får prata med pappa ikväll om att han kanske kan vara så gullig och köpa lite tidningar och godis eller så, hehe.
Det är man ju ändå värd när man ligger och mår skit här hemma? (a)

Hejsvejs.

En gång i tiden var jag scout. hehe. Här var jag på scoutläger i
Skåne. Där slog vi världsrekord i världens största kram. De ni!


Kommentarer
Postat av: emma

neeeeej va söööt:D

2008-11-17 @ 19:27:19
URL: http://kramisemma.blogg.se/
Postat av: jessica

fy faan va sööt:D

2008-11-18 @ 14:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0