i love you guys.

Jag älskar mina vänner.

Älskar är ett starkt ord
som många säger bara för att.
Men jag vet vad jag pratar om
när jag säger det ordet till er.
Ni är bra,
Ni är bättre än bra,
Ni är helt enkelt bäst.
<3

För en stund sen låg jag i sängen och bara tänkte på allt mellan himmel och jord. Jag har det så jäkla bra.
Jag har ett hem, familj och framför allt...Mina vänner.
Man är inte tillräckligt tacksam över det man har längre. Man tar så mycket för givet. En dag så kan allting ändras och jag kan bli ensam. Därför ska jag ta vara på alla mina underbara vänner som jag har. De som betyder så sjukt mycket för mig. Ni vet förhoppningsvis vilka ni är. Det är på tiden att jag visar hur mycket jag tycker om er. För jag tycker om er så mycket så att det gör ont.


Kommentarer
Postat av: Emma

Vet du hur glad jag blir när du säger så! ta vara på allt som du har isa=) man vet aldrig när livet kan ta en annan vändning, kolla bara på mig...



Du är bäst, o en av dem vänner som jag verkligen älskar som mest! vi ska alltid fortsätta o vara vänner eftern gymnasiet tycker jag=)



Älskar dig massor<3

2008-10-19 @ 20:05:10
URL: http://kramisemma.blogg.se/
Postat av: jess

Du är så fin isa!! alltid så snäll och omtänksam<3

och du har jättefin och underbar familj också (föutom när din mamma säger att du e tjock:P)



Älskar dig my lovely sweetheart!

2008-10-20 @ 17:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0