Onsdag.

Oops inte blivit några inlägg sen i helgen pga resa och besök här hemma. Men kan ju ta och säga att Ullared rocked my socks off! Det var skitkul där, förutom att det var maaaassa mycket folk och mina fötter typ dog. Förlåt för mitt humör flickor, men ni var inte så mycket bättre ;)

När jag kom hem så satt det är söt bella här hemma :D Det gjorde mig gladish. Men kl var runt 21 när jag kom hem så det var i stort sätt bara att gå och lägga sig.

Igår så åkte jag, bella och natta bil till heron för att titta på bio. Det blev låt den rätte komma in, SKITDÅLIG. Jag höll på att somna haha. Efter den tråkiga filmen bowlade vi. Det var mad nice ;) Natta vann den första serien och jag den andra haha.

Idag så ska vi spela in film! :D Det blir en a la skräckis, så om ni är riktigt snälla kan ni få se den ;P

PUss!


Kommentarer
Postat av: jess

i wanna see the skräckis mooovie:D



tack för resan babe, de va toppen att ni ville förlja med:D<33333

och lite gnälliga va vi nog båda två;) haha

2008-10-29 @ 13:23:12
Postat av: Amanda

Åh, en ny skräckis :D

Jag vill se!

2008-10-29 @ 18:51:56
Postat av: Emma

Jag måste få se sen:D btw! skicka över massa bilder sen någon dag:P min dator är tom nu

2008-10-30 @ 14:45:12
URL: http://kramisemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0