Skolan.

Just nu sitter jag i skolan och jag har allmänt tråkigt. En gnällande Jessica står bredvid mig och tjatar om att jag och Emma inte ska sitta här, men jag struntar i henne för datorn är bra!

"S3666566+526+1621// jessica."
Jappjapp, gnällig men me love her anyway, tss.


Vad händer idag då?
Har en lektion kvar som väntar på oss, Sjukvård. Sedan blir det att ta bussen hem för att börja fixa iordning så mycket som möjligt. Måste bland annat städa mitt rum som är kaos. Sedan ska jag packa iordning lite saker inför lördagen, städa nere i boden, städa moderns och Ulricas jobb samt hinna duscha.

Jag tycker ialla fall att det är mycket haha. Ska sen iväg till Nyköping för att fira lilla Tina. Vi ska vara ett gäng som drar ut på krogen och ha massa med kul. Men mindre kul blir det imorgon tyvärr, måste upp runt 7-8 då. Har en lång dag som väntar på mig då. Ska ta mig från Nyköping till Sthlm på ett smidigt sätt, måste också stoppa hemma hos mig i Trosa och hemma hos Emma i Tumba. Får hoppas att det går bra ;)

Nu ska jag gå och ge Jessica en kärleksfull kram.
PUSS.


Kommentarer
Postat av: Emma

Du får ringa mig under busstimmarna om du har tråkigt;P

pusss!<3

2008-10-24 @ 13:30:53
URL: http://kramisemma.blogg.se/
Postat av: jess

ÄLSKAR MIN ISSA:D BAMSEKRAM:D

2008-10-24 @ 18:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0