söndag.

Sitter vid Emmas dator just nu, hon är i duschen och jag väntar på min tur.
Vad gjordes det igår då? :) Då fick jag åka en maassa bussar och tåg från nyköping till sthlm med några stopp emellan, haha inget jag vill göra om....helst. Men Emma och hade reserverat biljetter till filmen Patrik 1,5. Vi satt på pendeln och skulle komma fram precis i sista sekund. Tror ni inte att pendeln krånglar och vi får alla hoppa av i Älvsjö..?! Älvsjö liksom, hallå jag har aldrig ens satt min fot där!
Vi fick hoppa på första bästa buss och den var proppfull och lite till, men vi hade tur och hade fått sittplats :D
Det slutade iallafall med att vi var framme i biografen runt 20 min efter vi skulle ha hämtat biljetterna. Men gud var snäll igår för när vi kom fram till kassan så sa vi ju bara att vi ville ha 2 biljetter till den bion, då fanns ju våra platser kvar :D
Så det blev bio med läsk och popcorn. Tyvärr inte den bästa filmen kanske...bara rolig ibland.

IDAG BÄR DET AV TILL ULLARED!!:D

Ha det så bra ;)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0