sweet saturday.

Dåligt med skrivande pga att jag har tillbringat mina senaste dagar hos en liten Emma.
Från torsdagen till idag dvs.
Igår hade vi så grymt roligt! Vi hade ju bestämt att vi skulle ut på krogen i stockholm, vilket också blev av såklart.
Det var från början tänkt att vi skulle på någon slags rockbar, men det var fullt redan vid 21-tiden så vi bestämde oss för att leta vidare. Det slutade med att vi kom till ett ställe som heter Wiperroom om jag minns rätt. Riktigt roligt ställe! Dock väldigt mycket bimbo-brudar. Men vem vet, vi kanske var två av dem? haha.
Det fanns två relativt stora dansgolv och det var fullt där hela kvällen. Även jag och Emma tillbringade i stort sätt hela kvällen på ett av dem och dansade för fullt. Riktigt roligt var det!

Denna dagen har varit ganska så seg. Vaknade kl 8 och kunde inte somna om, vilket var ganska så surt med tanke på att vi inte somnade förrän vid kl 5 på morgonen...Men man får skylla sig själv ;)
Vi kom hem till mig redan vid 14 och då degade vi bara.
För att sammanfatta kvällen så har vi
lagat mat som bestod av lax, klyftpotatis och god sås (yummie),
suttit vid två datorer som värsta nördarna samtidigt som tvn har varit på,
ätit oss spyfärdiga på onyttigt och passar just nu en vovve vid namn Fian. It's a love/hate relationship between us. Grannhunden som vi fick äran att passa alltså. Det är en sån där liten, bortskämd sak som bara har suttit och gnällt hela kvällen pga att hennes "mamma och pappa" inte är här. Men nu har hon iaf somnat i soffan på andra sidan och förhoppningsvis gör hon det tills dem kommer.

Nej nu ska jag fortsätta titta på tvn och skriva till Emma på msn vilket är mkt roligare än att prata med henne normalt. Hon sitter trots allt på andra sidan bordet. Kan man skylla på trötthet?



PUSS.

Kommentarer
Postat av: Amanda

HAha,gumman då! xD Viper-room :P Det är det som Björn Gustavsson driver med när han spelar brat, vet du väl :D

2008-10-11 @ 23:53:24
Postat av: issaa

nää han säger väl white room? ^o)

för detta stället var absolut inte vadd han snackade om, det kan jag lova haha.

2008-10-11 @ 23:56:35
URL: http://isabellehogmann.blogg.se/
Postat av: Jonna

fin bild:)

2008-10-12 @ 21:14:35
URL: http://jonnaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0