aj aj

...Jag börjar bli sjuk...fan! Jag har inte tid att vara sjuk ju! Det känns som om min näsa ska explodera, samma gäller mitt huvud. Mina ögon svider också, men det kan bero på tröttheten hehe. Ska ta och sova snart.

Hmm har räknat ut att det mesta jag skriver om i min blogg är oftast negativt. Eller visst skriver jag om positiva saker med, men jag lägger ner mer tid på att skriva om allt negativt...Så jag får väl be om ursäkt(?) för det...Har en svacka i mitt liv nu faktiskt, och det suger. Väldigt mycket.

Men imorgon får jag förhoppningsvis det riktigt kul och kan tänka på massa annat än allt de negativa som händer och finns i mitt liv just nu...Ska som sagt ut på krogen i Nyköping.
GodNatt, puss.

En gång i tiden hade jag långt hår....Saknar det lite faktiskt.
Men trivs i mitt korta också såklart.

Kommentarer
Postat av: emmpo

Åh du verkar lite negativ men de fixar sig alltid, nu hoppas man ju bara på att du blir frisk. jag saknar ju dej !

2008-09-06 @ 19:29:15
URL: http://emmelieriksson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0