Bad day

Riktigt dålig dag.
Vaknade av att jag inte kände mig glad alls. Hade ångest över någonting, men kunde inte komma på vad...
såklart kan det ju inte stoppa mig från att åka till skolan (tyvärr) så jag åkte som vanligt.
kände mig inte alls pepp, inte alls sugen på att sitta och skratta med mina flickor som jag alltid annars brukar vilja, all the time!.
Jag kände mig bara...ledsen och hade den där klumpen i magen. Ångestkänslan som jag inte förstod någonting av.

Framåt lunch fick jag värsta huvudvärken, den finns fortfarande kvar. Skitjobbigt.
Kämpade igenom dagen med en sur min. Förlåt hörni.
När jag kom hem blev jag bjuden på god mat.
Grannen kom över med sin lilla hund för en liten stund vilket gjorde mig lite gladare. Den där lilla hunden gör
mig så glad. Konstigt egentligen med tanke på hur mycket jag ogillade henne förut. Men hon är verkligen så mysig, gosig och bryr sig om en liksom, fastän hon är en hund hehe.


Är inte den här klänningen så himla fin??
Jag är i alla fall kär i den, men för det första finns den inte i min storlek
och för det andra måste jag försöka spara på mina pengar nu...*suck*



Den finns på www.stylebystars.com 

Det var nog allt för idag. Ha det så bra! puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0