Emma Wahlberg Karlsson

Jag vill finnas här för dig nu. Jag känner att du inte mår bra alls just nu. Vet inte hur du känner med tanke på att jag aldrig har varit med om samma sak, men jag har själv mått dåligt på grund av annat...Det är hemskt att må dåligt. Nu tänker jag finnas här för dig, kommer att försöka få dig på bättre tankar, vare sig du vill eller inte! Min Emma ska må bra, på riktigt!
Jag älskar dig med hela mitt hjärta och kommer aldrig att lämna dig. Du är min flicka <3









ÄLSKAR DIG.

Mina andra flickor får ni inte tro att jag glömmer.
Gör mitt bästa.
finns här för er med! <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Du är så jäkla underbar Isa!

blev nästan tårögd av det fina inlägget.

Det känns bra o veta att du finns där!=)



Det är lite jobbigt just nu samtidigt som jag hela tiden försöker ha humöret uppe, o det gör jag med hjälp av dig o dem andra flickorna!<3



ÄLskar dig!<3

2008-09-28 @ 20:45:42
URL: http://kramisemma.blogg.se/
Postat av: Amanda

Älskar dig med stumpan. Jag känner mig inte bortglömd. Och du vet att du alltid kan prata med mig och du behöver <3

2008-09-28 @ 22:48:15
Postat av: Amanda

Älskar dig med stumpan. Jag känner mig inte bortglömd. Och du vet att du alltid kan prata med mig och du behöver <3

2008-09-28 @ 22:49:08
Postat av: jess

älskar min issa, finns alltid här för dig!!

2008-09-29 @ 19:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0