freaky friday

Idag tittade vi bara på en film i skolan, var riktigt skönt.
Tänkte att jag skulle vara lite smart idag när jag var påväg hem.
Jag behöver ett minneskort till min kamera, så tänkte att jag
skulle hoppa av vid kjellbergs i Trosa och köpa mig ett,
behöver ju ha till imorgon när vi ska ut och fira Amanda, Lisa och sebbe!
Men när jag kommer dit säger dom att det kortet jag behöver
var slut och inte kommer förrän på ONSDAG...?!
Så störande! Så jag kommer inte kunna ta några fina kort imorgon.
Men funderar på att ta bussjäveln (ursäkta) och åka till stälje för
att köpa det där jvla kortet....känner mig inte pepp alls på det..

Ikväll var det tänkt att jag skulle till Amanda. Men det blev lite strul här
hemma så det blir väl att stanna hemma...yay...

Hoppas ni får en trevlig kväll.
ciao.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas du får en trevlig kväll ändå gumman!=)

puss!<3

2008-09-05 @ 19:20:07
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0