Mamma Mia!

Idag efter skolan kom mina föräldrar och hämtade upp mig. Eller, jag fick fortsätta att övningsköra mot Sthlm. KATASTROF!
Jag har ju inte kört i en sån stressad miljö eller vad man ska säga tidigare. Har bara kört inne i lilla, lugna Trosa liksom. Sen kommer man till "storstan" och det går inte bra. Höll nog på att köra på minst 3 bilar! Det var rusning också...lucky me...
Men vi lyckades i alla fall ta oss levande till Heron där jag, mamma och pappa tittade på Mamma Mia.
Ååh vilken underbar film! Man vill bara hoppa in genom filmduken och in i deras underbara värld. Jag skulle inte tacka nej till att bo sådär. Men men...that's never gonna happen ;)

Nu är jag trött så jag tänkte ta och sova. Ska upp tidigt imorgon så är nog lika bra hehe.

God natt och puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0