Oops

Idag blandade jag helt och hållet ihop tiderna! Jag skulle ha åkt med 7-bussen idag, men av någon konstig anledning fick jag för mig att jag skulle sova till 7. Så vid tjugo i 8 fick jag ett sms av Jane som sa att hon stod och väntade i stälje. Då slog det mig och jag fick panik. Brukar aldrig göra såna här misstag ju! ><
Men Jane är så gullig så hon sa i alla fall att hon skulle säga till läraren att jag var sjuk. Skulle kanske inte vara så bra att säga att jag försov mig eller något.
Just det, glömde säga att idag har vi paddling med klassen, så därför kunde jag inte ta en senare buss till skolan och komma lite senare. Det var liksom den bussen eller ingen...Så jag valde såklart att stanna hemma. Har ändå lite saker att göra,
Tex plugga?

Men jag har redan hunnit fixa med en massa!
Eftersom jag var påklädd och good to go när jag kom på att jag inte behövde åka till skolan kom jag på att jag lika gärna kunde cykla iväg till körskolan och plugga lite teori. Satt där i ca 2 timmar (rekord!) och sedan när jag cyklade hem kom jag på att jag kanske ska gå slingan i Trosa? Klockan var inte mycket och jag visste att jag inte skulle ha för mig så mycket här hemma. Känner mig tillräckligt bra för att veta det i alla fall haha. Så jag vände och cyklade till Vitalis-skolan där jag ställde cykeln. Sedan satte jag igång och gå. Det var riktigt skönt faktiskt! :)
Så nu är jag hemma, har precis ätit upp min matsäck jag skulle ha med mig hehe.
Blir väl och plugga lite snart också.
Kram.


                 
Promenix.                              Matsäck vid datorn. Me like.

Kommentarer
Postat av: nathalie

jag VILL flytta (A)

Måste fan ha min drömlägenhet xP

ska prata i helgen med jim och jasse om hur man enklast hittar jobb osv.

Få in lite mer fakta :) Men troligtvis blir det ju inget, kort varsel osv, men jag håller tummarna och jag är en optimist! ;) haha

2008-09-17 @ 14:11:27
URL: http://nathaliesliv.blogg.se/
Postat av: jane

söt gumma:)

Duktigt jobbat!

2008-09-17 @ 18:17:51
URL: http://janekekki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0