plugg

En hel del plugg idag...Orkar inte. Det är alltid så att när det väl är plugg så kommer allting på en gång, det är inte så att man kan ha lite läxor utspritt utan allt ska vara under samma vecka om inte värre - samma dag. Vilket det är i detta fallet...På onsdag ska jag kunna ett matteprov och läsa ett långt kapitel i sjukvård. Orkar inte.
Men förhoppningsvis ska älsklingen Jane sova här imorgon, ska bli mysigt :)

Övningskörde med körskolan idag. Det gick hyffsat! :) Nicklas som jag kör med är hur flummig som helst. Det blir roliga körlektioner vilket är bra :)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

jag kommer GÄRNA på fredag ;) efter jag slutat jobba vid 9.. -.-

2008-09-23 @ 21:21:36
URL: http://nathaliesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0