Typiskt

Tror ni inte att jag går upp för tidigt idag?! Gaah jag som behövde all sömn jag kunde få. Gick till bussen för att ta 6.40 bussen. Men när jag stod i kön för att gå in i bussen kom jag på (som tur var) att jag skulle ta 8-bussen. Så det var bara att vända och gå hem igen. Somna om går det inte heller att göra...

Igår när jag kom hem från skolan kom Tina hit. Hennes far har nydligen köpt en gammal fin systemkamera som hon ville fota med. Jag skulle alltså leka modell, hur det gick vill jag nog inte ens veta haha. Men jag passade på att ta med min kamera och tog lite fina kort jag med :) Är hur nöjd som helst med min kamera, den är grymt bra.

Ikväll blir det ferre här hemma! :D Ska bli grymt kul, can't wait!

   
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0