About yesterday.

Ååh gårdagen var så underbar som den kunde bli!
Emma och jag gick först runt lite på stan. Jag hittade (konstigt nog) i stort sätt ingenting. Det blev lite underkläder och en nessecär(stavning?).
Sedan gick vi och såg på bio. I taket lyser stjärnorna. Sån grymt bra film, den bara måste ni se!

Efter bion så hade vi ca 3 timmar på oss att hitta på något eftersom Emmas bussar aldrig går. (Hon bor mer på landet än vad jag gör). Så vi gick först till kungshallen där vi käkade en god middag och sedan gick vi till en bar. Där tog vi några glas vin/öl och sedan, lite lulliga som vi blev, vinglade vi till pendeln för att sen åka hemåt. En Ben & Jerry glass köptes också. Första gången jag åt den igår, gud vad god den var!!
Runt 12 somnade vi trötta och belåtna.
 
Hoppas ni också hade en trevlig dag! :)

    


Lite söt är den väl ändå? :)

Kommentarer
Postat av: nathalie

självklart får du också komma :P

2009-02-19 @ 19:48:46
URL: http://nathalieivarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0