"and she puts on her prettiest dress and dances around the room, just wishing she was in your arms."

Nu närmar sig onsdagen sitt slut. Vad hände under denna underbara dag då?
Emma sov som sagt över hos mig, väckarklockan ringde 08.00. Inte det roligaste kanske. Men det var bara att stiga upp för att sätta igång med pluggandet. (Vi var alltså bara hemma idag för att sätta igång med allt plugg)
Efter FEM långa timmar blev vi ÄNTLIGEN klara med EN av alla uppgifter. Men denna var som tur var den värsta. Annars hade jag sagt hejdå. typ.

När Emma åkte hemåt började jag ladda inför badmintonen som jag går på varje onsdag. Men Tina skickade sms o var inte alls pepp idag, plus att hon hade ont i armen.  Så det får bli nästa vecka istället. Jag städade mitt rum, skalade potatis och slöade lite, hehe.
Nu sitter jag här i min säng och längtar till helgen.
Puss.

Och hon, den där Lauren är lika stunning som alltid i mina ögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0