blå himmel & en stor sol - just how i like it.

Tänk för att det gör jag! Och idag var det allt lite blå himmel och en sol som stack fram bakom de fula, grå molnen. Det gjorde mig glad :)
Det som gjorde mig mindre glad var provet som jag hade idag. Att jag aldrig ska lära mig att man faktiskt måste plugga MYCKET  om man heter Isabelle Högman...Tror ändå att jag kan klara mig ifrån ett IG, så ifall det står G- på mitt prov kommer jag att gråta glädjetårar ska jag säga er.

Nej nu måste jag packa ihop lite grejer inför morgondagen. Ska nämligen sova hos en söt Emma.
Vi har en riktigt skön dag imorgon. Börjar runt 9, har då projektarbetet som jag och Emma ska börja med nu, sedan slutar vi runt 11 och då bär det av till Sthlm där vi ska kolla runt i affärer. Jag ska tillexempel försöka hitta ett par jeans, något som jag vekligen kan behöva med tanke på att alla mina andra jeans är antingen för stora, för små eller sönder. Inte okej.



Kommentarer
Postat av: jane

Vad ni är flitiga!:)

jag orkade för det första inte gå upp på morgonen och sen aa, lite knas.

Ska ni på msk?:)

Tack detsamma gumman

2009-02-18 @ 10:00:11
URL: http://janekekki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0