blah.

Hemma hos Bella och framför tvn med ett iskallt glas med cola bredvid mig. Snart blir det middag.
By the way, bussresan gick galant! för er som undrar, hehe. Var mycket enklare än vad jag trodde.
När jag kom fram till Bellas skola så fick jag sitta en stund på hennes lektion, engelska c om jag minns rätt. Det var värsta awesome för läraren dem hade var så amerikansk som han kunde bli! På läraresätt dvs. Då snackar jag om ruffsigt hår, stora fula glasögon, brun manchesterkavaj, vit skjorta, röd slips och bruna byxor.
Haha jag gillart.

När vi äntligen fick gå drog vi till ett café där vi mötte upp ett gäng, bland annat Jasmine och Maxime. Sedan gick vi runt utomhus väldigt mycket vilket gjorde att jag höll på att dö. Allvarligt, hur kallt får det vara egentligen?! Helt galet. Jag hade det riktigt kul ändå, bussresan hem var ändå bäst. Riktigt speciell,
i'll tell ya.

Nej nu ropade mamma att det är middag till och med, måste kila!
puss.

Kommentarer
Postat av: jane

Skönt att det gick bra:D

2009-02-23 @ 22:02:06
URL: http://janekekki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0