Den lördagen som så många har väntat på.

Den lördagen är nu kommen. Själv tycker jag inte om den här dagen. 14 Februari...alla hjärtans dag. Orkar inte riktigt, även om det är gulligt. Jag och David ska ut och äta i sthlm, ska snart sätta mig på bussen.

Gårdagen var hur trevlig som helst! För att sammanfatta kvällen så säger jag Sebbe, Elias, filmmaraton, singstar, god dricka och massa trevligt prat :D Måste göras om helt enkelt. Vi tog lite flumbilder också, kanske kan lägga in en imorgon eller något. Har inte hunnit lägga in bilderna än, är för trött för det. Det kan ju bero på en viss Sebbe som höll en vaken till kl 4 på morgonen...och att jag skulle upp kl 8 gjorde INTE saken bättre.

Ha en trevlig kväll :)
Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0