FANFANFANFANFANFAN

Igår så var jag ute i Gbg med Bella och några av hennes kompisar. Kvällen var grymt bra och flöt på riktigt bra. God dricka, bra umgänge och bra musik.

Jag står och dansar i kanske 15 min, sen när jag ska kolla på min mobil som låg i min väska som jag hade på mig under hela tiden så var den borta!! Samma gällde min kamera, mina cigg, mina pengar samt mitt leg. Vafan gör man?! Jag fick panik, försökte få tag på pappa som kunde spärra kortet, men han låg och sov så jag pratade in minst 122031 st röstmeddelanden. Min garderobsbricka var också borta, "Fuck tänkte jag, nu jävlar har dem säkert tagit min jacka också". Men av ren tur hittade Bella min bricka på golvet.
Jag gick runt och tittade på dansgolvet om mina grejer kanske låg där, dem kanske rent av hade ramlat ur min väska - men nej jag hittade dem inte.

Ska ringa till stället idag och hoppas på att dem säger att dem hittade sakerna på golvet eller att någon människa var en riktig jävla ängel och lämnade in sakerna igår kväll. Annars är det bara att börja om från scratch när det gäller mina saker.
Visst, det är bara saker - men viktiga saker, och mina saker. Ingen jävel ska komma och sno mina grejer!

Kommentarer
Postat av: issaa

gumman=/ hoppas du får dina grejer, annars blir ja arg! fasen vilken otur:S

hoppas de löste sig..:S <3

2009-02-22 @ 09:24:42
URL: http://kramisemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0