God morgon sunshines!

Sovit gott? Det har inte jag gjort. Har drömt hemska drömmar om att jag missar bussen som jag SJÄLV måste ta in till stan idag!! Fatta vad läskigt det är. Jag är skiträdd för att vara ensam i Göteborg, och nu måste jag det. Det jag ska göra är alltså att ta mig till Bellas skola, hon slutar runt 12 idag. Sen ska vi träffa Maxime för en stund och vad som händer efter det vet jag inte! :) Det var ju tänkt att jag skulle träffa Ellinor från Borås idag, men jag kan inte få tag på henne pga min jävla cpmobil som är borta.
Men fatta grejen, först måste jag ta en buss härifrån kullavik som tar ca 40 min. Sen måste jag hoppa av vid någon hållplats jag inte har någon aning om vart den är, sedan ska jag stå kvar där och vänta på en till buss som ska ta mig till hennes skola. Men jag vet ju inte hållplatsen där heller, usch jag blir alltid så nervös över sånt, att man ska missa hållplatsen eller liknande. Men får la ta och bli lite buddies med busschaufförerna. Det löser sig!
Hoppas att ni får en grymt bra dag, see ya!

Kommentarer
Postat av: jane

Det kommer att gå bra!:)

2009-02-23 @ 11:23:26
URL: http://janekekki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0