Helt slut!

Kom hem från badmintonen för en stund sen. Gud vad lätt man blir trött, har verkligen tappat allt som jag en gång i tiden hade. Då menar jag konditionen, orken....etc. hehe.

Idag är det onsdag, det betyder att det snart är fredag! Woho. Imorgon är nog den tråkigaste dagen i veckan (förutom måndagar) och den kommer bli väldigt skön. Dagen börjar 11.30 och då ska vi se på en film, inte utan min dotter. Den ska tydligen vara bra så det ska bli spännande. Sen har vi bara en svenskalektion att gå igenom men dem lektionerna brukar vara rätt slappa, fast riktigt tråkiga dock...

Nu undrar ni säkert vad som ska hända på fredag? (yeah, right) Nee men då ska jag, Emma och Johanna göra en favorit i repris! Dvs Viper here we come!


Bjuder på den här. Hmm har blivit väldigt ego på sistone,
hehe. Det får ni allt ta och leva med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0